MARTIN LEKKERI – KIERTOPALKINNON SÄÄNNÖT

1.  Martin lekkeri-kiertopalkinto luovutetaan syysjotoksen kilpailuissa voittaneelle henkilölle.
2.  Kilpailun voittaja toimii seuraavan kilpailun järjestäjänä eikä näin voi voittaa palkintoa kahdesti peräkkäin.
3.  Kilpailulajeina olkoon maanpuolustushenkeä ja -tahtoa ylläpitävät kirjalliset kysymykset sekä käden ja silmän tarkkuutta vaativat lajit sekä arviointi tms. tehtävät kuin myös kirjalliset erämiestaitoihin ja luontoon liittyvät kysymykset sekä vapaa-ajan harratuksiin liittyvät lajit ja pelit.
4.  Kiertopalkinnon saa omakseen henkilö joka on saanut siihen 3 kiinnitystä ei kuitenkaan ennen kuin 10 vuotta palkinnon 1- luovutuksesta on kulunut jolloin v. 1994 sen saa omakseen se joka ensimmäisenä sai kolme kiinnitystä. Mikläli v. 2004 mennessä kukaan ei ole saanut kolmea kiinitystä palkinnon saa omakseen se jolla on eniten kiinityksiä. Mikäli useamalla on sama määrä , palkinto arvotaan.
5.  Palkinto luovutetaan kilpailutulosten selvittyä syysjotoksella. Voittaja luovuttakoon kustannuksellaan sopivaksi katsomallaan aineella täytettynä palkinnon seuraavalle voittajalle jotoksen vetäjän avustamana.
6.  Luokoon luovutettu palkinto yhteenkuuluvuuden tunnetta, kohottakoon se maanpuolustushenkeä ja -tahtoa ja opettakoon kunnioittamaan vapaata isänmaata ja sen luontoa. Aktivoikoon se jäsenkuntaa ja houkutelkoon nuoria jäseniä mukaan toimintaa.
7.  Voittajalla on oikeus vuoden aikana vapaasti kantaa palkintoa. Mikäli palkinto vahingoituu; korjatkoon vahingonaiheuttaja sen kustannuksellaan kuntoon. Palkinto luovutetaan seuraajalle nimikaiveruksella ja palkintovuodella varustettuna.
Kuusamo 10. päivänä lokakuuta 1984
KUUSAMON YRITYSPALVELU KY
Martti Kemppainen
Nämä säännöt Kuusamon Reserviläisaliupseerien johtokunta on kokouksessaan 10.10  1984 hyväksynyt ja vahvistanut.